Wednesday, June 24, 2009

its a BeautiFuL Line


  • This is just one Chapter in my life but a story to all on the roadless travel for the rest of the world out there - 2 March 2009-

  • Later Loop ek hom toe weer raak - wilma Okt 05-

  • Ek is soo myself by hom,dit voel asof ek nooit eers myself was my n ander ou nie - Wilma Jan 006-

  • n Mens se Prentjie verander -5.3.06-

  • Hou Jy van die Persoon of hou jy van jou lysie??- 6 maart 2006-

  • Brand die Lysie en Dans kaal om dit - 12 Feb 06-

  • Tyd is Tydelik -18.3.2006-

  • Sou jy my laat gaan,as jy my wou ken -24/3/06-

  • Wil jy regtig samet iemand wees wat nie samet jou wil wees nie?- Christiaan by AARDKLOP 29 Sept 05-

  • Its funny how things started out because they never finished the same - 9 Aug 06-

  • My Life wouldn't have been my Life, without you -16 Aug 06 on the metro in DC at night Simon-

  • Die Lewe het sy gaan gegaan - Aug 29 2006 -

  • We never go to make music this summer...But we did we did - Dodge Oct 15 2006 -

  • Ek Dink nie eers Hy het n hart nie -9 Mrt 007-

  • How things can move both Fast and slow amazes me - Lauren B Aug 11 2006-

  • This cannot be the end:We are only at the Begining of your Lives - Louise my English rose 7 Aug 06-

  • Every moment spent with you is Cherished in my heart - 12 Aug 006 Amanda-

  • Ja my Eyes, they never lie - Ryan Jersey boy 30 June 007-

  • Ons moments maak Al vir my n Lewe op - 9/3/03-

  • I wanted you, even before you were born - 29 Jan 008-

  • I Love traveling to new places, Living with new people,and seeing how strangers en up like family

  • Ek hou van jou oe nee wag ek hou van die manier hoe jy vir my kyk - Menlyn Park 31 Aug 2008-

  • Your Voice nver Leave's me...- Oreo 19 May 2008-

  • You make me Laugh and my Laugh is nothing and not as good without you being here next to me and laughing with me - Ryan Jersey boy Friday 26 June 2008-

  • Learning and Moving Farward thats why we are her on earth for anything less is not worth it

  • Maybe one day we will meet and talk and not just speak

  • You made my life but i was only a chapter in your life - the Movie PS.i Love you 16 May 2006-

  • IF we're all alone then we're in this together -the movie PS: i love you 16 May 2008-

  • You are the bitter nice me - Guernsey 22 Jan 2009-

  • I think i lost it all along the way - 22 Feb 2009 Manny-

  • Julle is die Seuns en Dogters van die Lewe se Verlange na Lewe!!- Oom Dave 20 Jan 006-

  • Een vir Een Ry Hulle verby.en Ek bly Agterstaan -Sondag 12 April 2006-

  • Al wat ek weet, as n Paaseier oud is sit hom in die son - Wilma April 05-

  • Dis sad hoeweel samet een Mens Dood Gaan!-June 2005-

  • Klim van jou troon af, en kom vry my!- Janina June 05-






No comments: