Wednesday, June 24, 2009

Dood




Ek was bly toe ek hoor jy is terug van oorsee
Bly om jou weer te sien
en nou sit jy hier lans my
en jy is net jy en ek voel niks

Hoe voel mens niks...?!

Ek kyk in jou groot blou mooi oe
hoe jy dit mooi gemaak het
vir my
hoe jy jouself versier het
vir my
en

ek voel NiKS

ek kan dit nie verwoord nie
ma ek voel geen emosie nie!!!
Al vir n lang ruk
n jaar of so
oor hom wat trou
Jou en Al ons Ou vriende


"Ek gee om vir jou" dis hoekom ek wil weet


Jy sien dit beteken niks
vir my nie!
want
ek het geen emosie daar oor of teen
nie!

Ek is DOOD



Wat is dood?



is dit wat afsterf
in n boom
is dit jy wat nooit weer gaan terug
kom nie want jy lewe nie meer
nie
of is dit ek
wat niks voel nie
Geen emosie het nie
Niks


Binne my isit leeg
in my kop
gedagtes en gesigte
As ek na jou kyk sien ek
soms niks
en dink
aan



Niks

Dis asof jy verby my kyk
Jou lee kyke
wat dink jy? niks

wat?
niks!

Hoeveel keer soek mens
die probleem by MySelf:
is ek net nie Mooi nie, Hot of sexy
Genoeg
nie...

maar dalk is die hy emosioneel Dood

Ons vriendskap gan al vir soveel jaar aan
ma eintlik is dit al lank al Dood
want
Ja JY is Dood!
jy Voel niks meer
vir My nie
Niks, geen emosie nie
en jy gaan elke-dag, dag vir dag aan...

Moenie JouSelf Probeer Verduidelik nie!

Dis n Openbaring vir My!
want
deur al die jare
is jy dalk net nog hier
want jy weet nie hoe jy voel nie

-27 Oktober 2006-
met my terug keer van USA af n gesprek

1 comment:

Anonymous said...

Hoe??? ... tog is dit so. Dankie vir die woorde, dit sê diep goeters raak.

Groete
ß)